Bisdom Rotterdam Activiteiten

donderdag 06/10/2022

Het parochiebestuur

De diocesane cursus voor parochiebestuurders is bedoeld voor parochiebestuurders die in recente jaren zijn benoemd en voor degenen die al langer actief zijn en eraan deel willen nemen als opfriscursus.

Tijdens deze diocesane cursus wordt informatie gegeven over de verschillende onderwerpen waar een parochiebestuurder mee te maken heeft. De deelnemers maken daarbij persoonlijk kennis met de bisschop en medewerkers van het bisdombureau die de cursus verzorgen.

Donderdag 6 oktober (online via Teams 20.00-21.30 uur)
Het parochiebestuur (vicaris-generaal Van Deelen)

Er worden in totaal zes bijeenkomsten gehouden. De eerste vijf bijeenkomsten zijn online op avonden. De zesde afrondende bijeenkomst wordt op locatie gehouden op een zaterdagochtend.

Parochiebestuurders kunnen zich aanmelden bij mw. Anneke Donkers via a.donkers@bisdomrotterdam.nl.

De cursus is niet verplicht, maar deelname wordt aanbevolen. Aan de cursus zijn geen kosten verbonden.