Bisdom Rotterdam Activiteiten

zaterdag 16/11/2024

Uitreiking Elisabethcertificaten

Caritasinstellingen en parochies zijn uitgenodigd voor de uitreiking van de Elisabethcertificaten op zaterdag 16 november. De aanmelding van diaconale initiatieven hiervoor is nu geopend. Dat schrijft Piet Timmermans, dienstverlener diaconie en caritas, in een brief die deze week is verstuurd aan verschillende geadresseerden, waaronder werkgroepen diaconie en MOV. Initiatieven kunnen tot 4 juli worden aangemeld via het formulier.

Lees verder: Aanmelding voor de Elisabethcertificaten 2024 is geopend (bericht d.d. 4 april 2024)

Het aanmelden van activiteiten of projecten kan via het aanmeldformulier.

De aanmeldperiode sluit op 4 juli.

Gevraagd wordt om twee tot vier foto’s die de projectaanmelding ondersteunen per e-mail op te sturen naar pastoraledienstverlening@bisdomrotterdam.nl

De uitreiking op zaterdag 16 november in de H. Bartholomeuskerk en het parochiecentrum bij de kerk (Veenweg 36 Nootdorp).