Bisdom Rotterdam Activiteiten

woensdag 28/06/2023

PCl-ontmoeting

“Als lid van een PCI wil je ook wel eens van andere PCl-en horen hoe zij het aanpakken.” Deze opmerking die regelmatig klinkt, is aanleiding om voor de zomer een bijeenkomst te organiseren voor uitwisseling en ontmoeting. Hiervoor zijn uitgenodigd PCI-bestuurders en diaconaal betrokkenen en ook de pastorale beroepskrachten met het taakveld diaconie.

In juni wordt de bijeenkomst in totaal drie keer gehouden. In het (online) aanmeldformulier kunnen deelnemers de gewenste datum en locatie kiezen en ook vragen doorgeven om nader op in te gaan tijdens de bijeenkomst(en).

De bijeenkomsten zijn op:

• Donderdagavond 1 juni (19.30-21.30 uur) in de Mariakerk, Parelvissersstraat 131 Hoogvliet
  • Dinsdagmiddag 13 juni (13.30-15.30 uur) in de H. Bonaventurakerk, Rijnstraat 58 Woerden
  • Woensdagavond 28 juni (19.30-21.30 uur) in de kerk H. Petrus' Banden, Noordeinde 187 Roelofarendsveen

Aanmelden is noodzakelijk en kan via het aanmeldformulier