Algemeen nieuws

Actie Kerkbalans: Houd elkaar vast

Door: Bisdom Rotterdam zondag 06 juni 2021

Foto: Actie Kerkbalans

Met steeds meer versoepelingen van de coronamaatregelen in zicht, start Actie Kerkbalans een actie om gemeenten en parochies te helpen weer op te bouwen onder het motto ‘Houd elkaar vast’. De actie Kerkbalans wordt elk jaar in januari gehouden, maar krijgt het hele jaar door aandacht.

Parochies kunnen aandacht blijven geven aan Kerkbalans door op gezette tijden terug te koppelen over de bijdragen die zijn ontvangen. Parochianen kunnen daarbij ook worden herinnerd aan de toezegging die ze hebben gedaan om een bijdrage verspreid over het jaar te geven.

Het materiaal dat nu beschikbaar is gekomen op de website van Kerkbalans heeft als motto ‘Houd elkaar vast’. Het materiaal helpt parochies om nog eens aandacht te vragen voor Kerkbalans.