Algemeen nieuws

‘Geef vandaag voor de kerk van morgen’ is de nieuwe slogan van Kerkbalans

Door: Bisdom Rotterdam vrijdag 09 oktober 2020

Foto: Johan Wouters

Vernieuwde website, webshop en slogan voor Actie Kerkbalans

De website van Actie Kerkbalans (www.kerkbalans.nl) is vernieuwd. De structuur en daarmee de navigatie zijn grondig aangepakt en ook de vormgeving is aangepast. Aanmelden voor de digitale nieuwsbrief van Kerkbalans is vereenvoudigd en mogelijk op onder meer de homepage.

De nieuwe website maakt veel gebruik van beeld en de huisstijlkleuren van Actie Kerkbalans, zodat de leesbaarheid van de site ook verbeterd is. De vormgeving van de site is in fotografie en tekst afgestemd op het nieuwe thema van Actie Kerkbalans: Geef vandaag voor de kerk van morgen.

Alle beschikbare materialen en informatie voor de gebruikers van de website zijn makkelijk vindbaar. Er is een grote, overzichtelijke hoeveelheid gratis downloads te vinden op de site, waarmee parochies zich kunnen voorbereiden op Actie Kerkbalans 2021, en ook de webshop biedt verschillende mogelijkheden.

Heeft u hulp nodig bij de organisatie van uw actie Kerkbalans? Parochies in het bisdom Rotterdam kunnen een beroep doen op de Actie Kerkbalans Service. Mail naar kerkbalans@bisdomrotterdam.nl. Kerkbalans in coronatijd? De Actie Kerkbalans Service denkt graag met u mee.