Algemeen nieuws

Vacature Secretaresse financiële afdeling / economaat

Door: Bisdom Rotterdam vrijdag 23 september 2022

Een uitdagende functie binnen een levensbeschouwelijke organisatie

Het bisdom Rotterdam is één van de zeven territoriale rooms-katholieke bisdommen in Nederland en beslaat de provincie Zuid-Holland en een klein gedeelte van de provincie Utrecht. Het bisdom Rotterdam is op zoek naar een: Secretaresse financiële afdeling / economaat (m/v) (37,5 uur per week fulltime).

Download voor meer informatie:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met mr. J.C.G.M. Bakker, algemeen econoom, 010-2815186. Uw sollicitatiebrief met CV en referenties kunt u tot 8 oktober 2022 richten aan de heer mr J.C.G.M. Bakker. Per e-mail: john.bakker@bisdomrotterdam.nl. Of per post: Koningin Emmaplein 3, 3016 AA Rotterdam. Na deze datum zullen geselecteerde kandidaten uitgenodigd worden voor een gesprek.

Het bisdom Rotterdam

Het bisdom Rotterdam telt circa 450.000 parochianen. Veel gelovigen zijn actief in de Kerk van Rotterdam als vrijwilliger. Anderen zetten zich in als priester, diaken of pastoraal werk(st)er. Alle gelovigen samen vormen het netwerk van de Kerk van Rotterdam. Het bisdom is onderverdeeld in twee vicariaten. Er zijn territoriale parochies (een bepaald gebied) en migrantenparochies. Verder is er een studentenparochie die vooral actief is in de drie steden Delft, Leiden en Rotterdam. Aan elke territoriale parochie is in principe een caritasinstelling verbonden.

Download voor meer informatie: