Bedevaart Rome: folders en posters voor parochies

Door: Bisdom donderdag 16 februari 2017

Foto: Ramon Mangold

Met de verspreiding van folders en posters is de inschrijving voor de bedevaart naar Rome officieel geopend

Deze week ontvangen alle kerklocaties in het bisdom Rotterdam vanwege de bisdombedevaart een pakketje met posters en flyers en de data van informatiebijeenkomsten. Vicaris-generaal Tjeerd Visser heeft pastoors en teamleiders per brief geïnformeerd over de informatiebijeenkomsten. Parochies kunnen hierbij aansluiten. Ook bestaat de mogelijkheid om in overleg met de bedevaartleiding als parochie een eigen informatiebijeenkomst te organiseren.

Bij de brief aan de pastoors en teamleiders zijn twee korte teksten gevoegd voor de parochiebladen en een afdruk van foto’s die parochiebladen en parochiewebsites kunnen gebruiken. De fotobestanden kunnen per mail worden opgevraagd. De parochiebladartikelen zijn digitaal beschikbaar.

Met de verspreiding van de folder en de poster is de inschrijving voor de bedevaart officieel geopend. Inschrijven kan via de VNB. Pelgrims die het leuk vinden om te zingen, kunnen zich op het inschrijfformulier aanmelden voor het Projectkoor dat voor de reis wordt gevormd. Het Projectkoor wordt bij voldoende belangstelling gevormd ná de sluiting van de inschrijving (1 mei 2017).

Download:

Vraag de foto’s op:

Inschrijven voor de bedevaart:

Informatiebijeenkomsten

De volgende informatiebijeenkomsten zijn gepland. Parochies kunnen hier bij aansluiten als er mensen zijn die meer informatie over de reis willen. Ook bestaat in overleg met de bedevaartleiding de mogelijkheid om als parochie een eigen informatiebijeenkomst te organiseren.

• 22 februari: 20.00-22.00 uur
    HH. Laurentius en Elisabeth Kathedraal