Bisdom verlengt inschrijving bedevaart Rome

Door: Bisdom donderdag 04 mei 2017

De bedevaart naar Rome wordt bijzonder. (Foto: Ramon Mangold)

Veel mensen overwegen nog om mee te reizen. Inschrijven kan tot 15 juli

Sinds de bekendmaking van de bedevaart van het bisdom naar Rome (half februari) zijn er 2,5 maand verstreken. De reisorganisatie merkt dat nog veel mensen overwegen om mee te gaan met deze bedevaart. Daarom wordt de inschrijftermijn verlengd. Inschrijven kan nu tot 15 juli (dit was 1 mei).

Met onderstaande kanselmededeling zullen parochianen nogmaals van harte worden uitgenodigd om deel te nemen aan deze bijzondere bedevaart van het bisdom.

Ga ook mee naar Rome met de bedevaart van het Bisdom Rotterdam

Het bisdom Rotterdam organiseert een bedevaart naar Rome. Deze vindt plaats in oktober van dit jaar, in de herfstvakantie. Inschrijven is mogelijk tot 15 juli.

De bedevaart staat in dienst van het streven om te komen tot versterking van een heel concreet netwerk van liefde. De bedevaart heeft dan ook een dubbele doelstelling: het verstevigen van de band met de Wereldkerk en het versterken van de onderlinge band als pelgrims.

Om zoveel mogelijk mensen in de gelegenheid te stellen mee te gaan op deze reis, wordt naast een reis per touringcar ook een reis per vliegtuig aangeboden.

Het bisdom heeft een eerste reeks informatieavonden afgerond in parochies en zal in nog meer parochies bijeenkomsten houden. Meer informatie over deze bijeenkomsten en de bedevaart vindt u op de website www.bisdomrotterdam.nl en in Tussenbeide.

Hoe bijzonder wordt deze bedevaart? Bekijk de video: