Folder ‘Cursussen Kerkmuziek 2018 - 2019’ uitgebracht

Door: Bisdom woensdag 25 juli 2018

Foto: Peter van Mulken

Aanmelden vóór 1 oktober 2018

Eind juli wordt de nieuwe cursusfolder kerkmuziek toegezonden aan dirigenten, organisten, koorleden, parochies, pastorale beroepskrachten en andere geïnteresseerden die geadministreerd staan bij het bisdom Rotterdam en de Nederlandse Sint-Gregoriusvereniging (NSGV).

In deze folder wordt een diversiteit aan cursussen genoemd met name gericht op dirigent, cantor en organist. Ook worden stemvormingscursussen aangeboden voor voorgangers en koorleiders. Naast de vooropgezette cursussen kan de vraag rijzen om tot verdere toerusting en vorming te komen met betrekking tot een specifiek kerkmuzikaal of -liturgisch onderwerp. De folder geeft hiervoor de contactmogelijkheden.

Alle informatie is digitaal beschikbaar:

Introductiebijeenkomst

Voor degenen die voor het eerst met een cursus uit bovenstaande folder meedoen als dirigent of organist wordt een introductiebijeenkomst georganiseerd:

zaterdag 6 oktober 2018
14.00 - 15.30 uur op de cursuslocatie