Nieuw: informatiekaartjes jongerenpastoraat

Door: Bisdom Rotterdam maandag 25 september 2023

Foto: Bisdom Rotterdam

Via een QR-code past het hele jaarprogramma op een klein visitekaartje

Deze maand hebben parochies in het bisdom bij de start van het nieuwe werkjaar informatiekaartjes van het jongerenpastoraat ontvangen. De informatiekaartjes zijn nieuw vormgegeven. Eerdere jaren werden een ansichtkaart en een poster gemaakt met het jaarprogramma van het jongerenpastoraat. Nu past via een QR-code het hele jaarprogramma op een klein visitekaartje.

De QR-code leidt naar de agenda voor jongeren op de bisdomwebsite. Zo is altijd de laatste informatie beschikbaar en de kaartjes blijven actueel.

Parochiesecretariaten zijn gevraagd de kaartjes verder te verspreiden naar de leden van het pastoraal team, de lokale secretariaten en degenen die in de locaties van de parochie contact hebben met jongeren.

De kaartjes kunnen aan de vormelingen worden gegeven, aan misdienaars en acolieten en aan kinderen en jongeren die geïnteresseerd kunnen zijn in de zomerkampen. Via de kaartjes vinden jongeren informatie over de eerstvolgende Tour of Faith ontmoeting rond de bisschop en ook de data van de landelijke Katholieke Jongerendag en WJD@Home op Ameland.