Vier.nu helpt uitnodigen voor Hemelvaart en Pinksteren

Door: Bisdom Rotterdam vrijdag 12 mei 2023

Een campagne voor en door parochies

Op donderdag 18 mei viert de Kerk het hoogfeest van Hemelvaart. Hemelvaart valt in de Paastijd: veertig dagen na Pasen en tien dagen voor Pinksteren. De website Vier.nu helpt parochies om mensen uit te nodigen Hemelvaart en Pinksteren te vieren.

Vier.nu geeft handige links. Op een toegankelijke manier wordt veel informatie gegeven voor wie zich verder wil verdiepen in de hoogfeesten. De website nodigt uit om op de dagen van Hemelvaart naar Pinksteren een pinksternoveen te bidden. En via de link naar zoekparochie.nl kunnen mensen die niet reguliere kerkbezoekers zijn een eucharistieviering in de eigen parochie vinden.

Parochies kunnen nu via de website het campagnemateriaal downloaden voor Pinksteren.