WJD: Foto’s voor parochiewebsites en parochiebladen

Door: Katholiekleven.nl vrijdag 11 augustus 2023

Jongeren verwelkomden de paus op donderdag 3 augustus. (c) Ramon Mangold / Katholiekleven.nl

Een set van vijf foto's kan worden gedownload op katholiekleven.nl

Vanuit het bisdom Rotterdam namen ruim tachtig jongeren deel aan de aan de Wereldjongerendagen (WJD) in Lissabon. Vanuit Nederland reisden in totaal bijna duizend jongeren naar Portugal af. Bij de slotviering op het veld waren in totaal naar schatting 1,5 miljoen jongeren aanwezig.

Op de website van katholiekleven.nl zijn vijf foto’s van de Wereldjongerendagen beschikbaar voor parochiebladen en parochiewebsites. Katholiekleven.nl stelt de foto’s gratis beschikbaar voor de parochies in samenwerking met fotograaf Ramon Mangold.

Jongeren kwamen vanaf woensdag 2 augustus samen op de catecheselocatie. (c) Ramon Mangold / Katholiekleven.nl