Bisdom Rotterdam Activiteiten

zondag 26/11/2023

Geloofsgesprek en mediaviering

Op zondag 26 november komen het Geloofsgesprek en de mediaviering uit het bisdom Rotterdam. Deze dag is internationaal de diocesane Wereldjongerendag. Dat betekent dat jongeren wereldwijd in hun eigen bisdom samenkomen. In het bisdom Rotterdam gebeurt dat bij de Tour of Faith. Broer en zus Kjeld en Svinthe Duwel zijn te gast in het Geloofsgesprek. Ze gaan met Leo Fijen in gesprek over hun ervaringen tijdens de Wereldjongerendagen afgelopen zomer in Lissabon.

Deze mediaviering in het bisdom Rotterdam wordt uitgezonden vanuit de St. Agathakerk in Lisse (parochie H. Willibrordus). Pastoor Bouke Bosma is daarin de celebrant.

Zondag 26 november NPO2

09.45 uur: Geloofsgesprek met Kjeld en Svinthe Duwel
10.00 uur: Uitzending van de eucharistieviering vanuit de St. Agathakerk in Lisse. Pastoor Bouke Bosma is celebrant