Bisdomrotterdam.nl/jong

zondag 14/07/2024

Zomerkampen voor kinderen, tieners, jongeren

Het bisdom Rotterdam organiseert jaarlijks zomerkampen. De zomerkampen staan open voor iedereen tussen de 8 en 17 jaar uit de parochies van het bisdom Rotterdam. Deelnemers komen uit het hele bisdom, dus ze leren elkaar snel kennen.

Ga mee en beleef een week vol ontspanning, sport en spel, lol, inspiratie en geloof! We verblijven in een scoutinggebouw op een mooie locatie in Nederland. We delen het katholieke geloof.

Kinderkamp (8-11 jaar)

In het kinderkamp trek je de hele week met je deelgroep en je eigen deelgroepleider op. Je eet niet alleen met de groep aan één tafel, maar je doet ook alle sport- en spelonderdelen in groepsverband. Je gaat met je groep de competitie aan met de andere groepen in allerlei te gekke spellen. Je bereidt samen een toneelstukje van het dagthema voor, zingt en viert met elkaar.

Plaats: Schiedam

Kosten: € 140

Tienerkamp (12-14 jaar)

Tijdens het kamp ben je niet alleen bezig met praten over een weekthema, maar ga je er ook met elkaar op uit om, voor mensen die dit nodig hebben, daadwerkelijk iets te doen. Er zijn spannende spellen afgestemd op jouw leeftijd. Samen maak je er een gezellige week van.

Plaats: Veenendaal

Kosten: € 150

Jongerenkamp (15-17 jaar)

Elke dag zijn er activiteiten rond een thema. We organiseren zelf een handen-uit-de- mouwenactiviteit. Elke dag is er een dagopening en dagsluiting met de lezing van die dag. Onder leiding van een supergezellig leidingteam en met allemaal leeftijdgenoten wil jij deze week toch niet missen?

Plaats: Doesburg

Kosten: € 160