Algemeen nieuws

Vacature medewerker/adviseur bouwzaken

Door: Bisdom Rotterdam dinsdag 27 augustus 2019

Foto: Bisdom Rotterdam

Een uitdagende functie binnen een levensbeschouwelijke organisatie

Het bisdom Rotterdam heeft een vacature voor een medewerker/adviseur bouwzaken. Het bisdom kent vele kerken en pastorieƫn in Zuid-Holland en een deel van Utrecht. Een groot aantal van deze gebouwen heeft een monumentale status. Het Bisschoppelijk Adviesbureau Bouwzaken van het bisdom ondersteunt parochies bij het gebouwbeheer.

Ter ondersteuning van deze werkzaamheden is het bisdom op zoek naar een medewerker/adviseur bouwzaken (37,5 uur per week). De functie kent de volgende taken en verantwoordelijkheden:

• Het adviseren van de staf van het bisdom en parochiebesturen op breed bouwkundig terrein
  • Het verzorgen van subsidieaanvragen
  • Het opstellen van meer-jaren-onderhoudsplannen
  • Het behandelen van vragen via mail, telefoon en op locatie
  • Het administreren en archiveren van bouwkundige gegevens

Download voor meer informatie:

Uw sollicitatie met curriculum vitae kunt u richten aan het R.-K. Bisdom Rotterdam t.a.v. de heer Th.C.A.M. van Werkhoven, Kon. Emmaplein 3, 3016 AA Rotterdam of naar emailadres: info@wtservices.biz

Voor meer informatie over de vacature kunt u contact opnemen met mevrouw K.M. van Velsen, Coƶrdinator Bisschoppelijk Adviesbureau Bouwzaken (email: k.v.velsen@bisdomrotterdam.nl)