Algemeen nieuws

Vernieuwde nieuwsbrieven Pastorale Dienstverlening en Economaat

Door: Bisdom vrijdag 20 juli 2018

Bestaande en nieuwe abonnees kunnen zich eenvoudig aanmelden

De nieuwsbrieven van de Pastorale Dienstverlening zijn vernieuwd. Ook de nieuwsbrief van het Economaat wordt vernieuwd uitgebracht. Vanwege de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) is de manier van verzenden aangepast en hebben de huidige abonnees de vraag gekregen hun lidmaatschap te hernieuwen. Hernieuwd aanmelden kan via een speciaal daarvoor gemaakte internetpagina. Dat kan zowel voor de nieuwsbrieven van de Pastorale Dienstverlening als voor de nieuwsbrief van het Economaat.

Bestaande en nieuwe abonnees kunnen zich aanmelden voor de volgende nieuwsbrieven van de Pastorale Dienstverlening:

• Nieuwsbrief Dienen
  • Nieuwsbrief Leren (Catechese & Jongeren)
  • Nieuwsbrief Pastoraat (Kerkopbouw & Missionaire Kerk)
  • Nieuwsbrief Vieren

Afhankelijk van de keuze krijgen abonnees informatie toegestuurd over activiteiten en wetenswaardigheden die betrekking hebben op de pijlers Dienen, Leren, Pastoraat en Vieren binnen het bisdom Rotterdam. Abonnees kunnen, eenmaal ingeschreven, hun profiel altijd bijwerken of zichzelf desgewenst ook uitschrijven.

Nieuwsbrief Dienen en Nieuwsbrief Economaat

De AVG geldt per 25 mei 2018. Sinds deze datum is door de Pastorale Dienstverlening één nieuwsbrief uitgebracht in de nieuwe opzet, de Nieuwsbrief Dienen, 2018-04.

Het Economaat heeft eveneens één nieuwsbrief uitgebracht, de Nieuwsbrief Economaat 2018-22.

Aanmelden en meer informatie over de AVG