LIVESTREAM Chrismamis

Door: Bisdom Rotterdam woensdag 13 april 2022

De Chrismamis is de jaarlijkse diocesane eucharistieviering waarin de bisschop de oliën zegent en het chrisma wijdt voor de viering van de sacramenten in parochies en instellingen in het bisdom Rotterdam. Voor het eerst sinds het uitbreken van de coronapandemie kan de Chrismamis weer worden gevierd met een brede vertegenwoordiging uit parochies en instellingen.

Alle belangstellenden waren van harte welkom bij de viering op woensdag 13 april in de HH. Laurentius en Elisabeth Kathedraal (19.30 uur). De Chrismamis kon ook online worden gevolgd als livestream via deze pagina of het YouTube-kanaal van het bisdom.

De collecte in deze Chrismamis had twee bestemmingen. Dat is de opvang van vluchtelingen in Oekraïne, die via het Europese caritas netwerk wordt verzorgd. En dat is de ondersteuning aan arme gezinnen in Libanon waarvoor de patriarch van de Syrisch-Katholieke Kerk onze hulp heeft gevraagd. Meedoen met de collecte kan via onderstaand formulier. U kunt zelf een bedrag invullen. Als u de vakken 'naam' en 'e-mailadres' leeg laat, geeft u anoniem.

Uw gegevens

Als u de bovenstaande velden niet invult, doneert u anoniem.

Met een bedrag van: