LIVESTREAM Diakenwijding

Door: Bisdom Rotterdam vrijdag 18 september 2020

Op zaterdag 19 september wijdde Mgr. Van den Hende door handoplegging en gebed Melchior Kerklaan en Ed Doe tot diaken voor het bisdom Rotterdam. De wijding vond plaats tijdens een eucharistieviering in de HH. Laurentius en Elisabeth Kathedraal te Rotterdam. De wijdingsplechtigheid werd vanaf 11.00 uur uitgezonden via een livestream. Klik op de afspeelknop hieronder, of bekijk de stream op het YouTube-kanaal van het bisdom.

Tijdens de eucharistieviering is gecollecteerd voor hulp aan de vluchtelingen op Lesbos via Caritas Athene. Ook eerder dit jaar werd een collecte gehouden voor Caritas Athene.

Melchior Kerklaan en Ed Doe ontvingen hun vorming via Centrum Vronesteyn, het centrum voor de priesteropleiding en de diakenopleiding in het bisdom Rotterdam. Steun Centrum Vronesteyn met een gift. Gebruik daarvoor eenvoudig onderstaand formulier. U kunt zelf een bedrag invullen. Als u de vakken 'naam' en 'e-mailadres' leeg laat, geeft u anoniem.

Uw gegevens

Als u de bovenstaande velden niet invult, doneert u anoniem.

Met een bedrag van: