Bestel nu het ‘Inspiratiemagazine Woord van God’

Door: Bisdom Rotterdam donderdag 16 juli 2020

Het Woord van God gaat niet alleen over de Heilige Schrift, maar ook over de persoon van Jezus Christus. (Illustratie: Yara Ruby)

In het inspiratiemagazine vertellen mensen hoe het Woord van God ze aanspreekt en aanspoort

Voor het diocesane themajaar over het Woord van God maakte het bisdom Rotterdam een speciaal inspiratiemagazine. Hierin vertellen mensen hoe het Woord van God ze aanspreekt en aanspoort. Het inspiratiemagazine is nu als download op de bisdomwebsite geplaatst.

Het veertig pagina’s tellende blad is ook nog steeds te bestellen. Dat kan via bureau@bisdomrotterdam.nl. Bij verzending van losse nummers wordt om een gift gevraagd.

Parochies en ook caritas instellingen kunnen de bladen gratis opvragen om bijvoorbeeld deze zomer als lectuur cadeau te doen aan belangstellenden, parochianen en vrijwilligers. De magazines zijn per doos verpakt. Een doos bevat zeventig bladen.