We bieden u graag het gemak van een persoonlijk abonnement

Tussenbeide wordt verspreid via de parochies in het bisdom Rotterdam. Zo kunt u in de kerk dus altijd uw gratis exemplaar meenemen. Grijpt u wel eens mis? Meld u dan aan voor een persoonlijk abonnement en ontvang Tussenbeide bij u thuis via uw eigen brievenbus.

We bieden u graag het gemak van een persoonlijk abonnement. Meld u aan voor een persoonlijk abonnement via tussenbeide@bisdomrotterdam.nl of bel met het bisdom op 010 - 2815171.

Voor een persoonlijk postabonnement wordt een jaarlijkse gift gevraagd van € 12,50.

Uw gift voor Tussenbeide

Maak uw jaarlijkse bijdrage in de vorm van een gift over met onderstaand formulier. Als richtbedrag kunt u denken aan € 12,50. Vermeld s.v.p. uw naam en e-mailadres.

Of maak uw bijdrage over via IBAN: NL30 INGB 0000 4643 04 (onder vermelding van Tussenbeide).

Uw gegevens

Als u de bovenstaande velden niet invult, doneert u anoniem.

Met een bedrag van: