Informatie- en inspiratiekrant voor het bisdom Rotterdam

Tussenbeide is de informatie- en inspiratiekrant van het bisdom Rotterdam. Het blad verschijnt vier keer per jaar met informatie en inspiratie voor het geloofsleven in de Kerk van Rotterdam.

Tussenbeide wordt verspreid via de parochies in het bisdom Rotterdam en online gepubliceerd (zie bij documenten/downloads onder 'publicaties'). U kunt ook een persoonlijk abonnement nemen, zodat u Tussenbeide per post ontvangt.

In elke Tussenbeide zijn linkjes opgenomen naar onder meer video's. Wilt u de video's bekijken, klik dan hieronder op het nieuwsbericht over de betreffende Tussenbeide.

• Lees het paasnummer van Tussenbeide nu ook online

Door: Bisdom Rotterdam woensdag 03 april 2024

Het paasnummer van Tussenbeide werd in de week voor Pasen verspreid naar parochies. Het bisdommagazine is nu ook online te lezen

• Lees het kerstnummer van Tussenbeide nu ook online

Door: Bisdom Rotterdam maandag 18 december 2023

Het kerstnummer van Tussenbeide is eerder deze maand verspreid naar parochies. Het bisdommagazine wordt bezorgd met het parochieblad of uitgereikt in de kerk. Het kerstnummer van Tussenbeide is nu ook online te lezen. In het blad is onder meer een artikel opgenomen over paus Franciscus en de kerststal.

• Deze Kerst: Tussenbeide met ‘levende kerststal’

Door: Bisdom Rotterdam dinsdag 28 november 2023

Het kerstnummer van Tussenbeide wordt deze week verspreid naar parochies. Vanwege Kerstmis gebeurt dit in overleg met parochies in een grote oplage van 55.000 exemplaren. Het bisdommagazine wordt bezorgd met het parochieblad of uitgereikt in de kerk. De ‘levende kerststal’ bij Tussenbeide wordt u aangeboden door Vronesteyn.

• Lees nu de WJD-special van Tussenbeide

Door: Bisdom Rotterdam maandag 25 september 2023

Tussenbeide staat in een WJD-special uitgebreid stil bij de bijzondere bedevaart die ruim tachtig jongeren uit het bisdom deze zomer maakten. Ze reisden samen met bisschop Van den Hende in tweeëneenhalve week naar de Wereldjongerendagen in Lissabon.

• Lees het zomernummer van Tussenbeide nu online

Door: Bisdom Rotterdam woensdag 19 juli 2023

Het zomernummer van Tussenbeide werd in het eerste weekend van juli en voorafgaand aan de Nationale Bedevaart Brielle verspreid naar parochies. Het bisdommagazine is nu ook online te lezen.